Bigger, Stronger, Faster

Hej bloggen!
Klockan närmare sig midnatt och jag känner en känsla i bröstet av att jag måste bekänna något...
Det som jag kryper till korset med denna gång är det faktum att jag såg just klart kanske den bästa dokumentären som jag någonsin sett i hela mitt liv.

Filmen lyder likadant som titeln till detta inlägg, Bigger, Stronger, Faster och handlar om användandet av Anabola Steroider och ifrågasätter det faktum att det är olagligt att använda sig av det och visar hur pass vanligt det är bland folk som styrketränar och även bland elitidrottsmän i hela världen.

Dokumentären gick rakt in i hjärtat hos mig och jag ville aldrig att den skulle ta slut.
Den får en solklar 10.a av 10 möjliga och MÅSTE ses av någon som själv styrketränar eller bara är intresserad av idrott.

Det blev även ett ganska roligt Cross-fitpass idag som jag valde att kalla "Bigger, Stronger, Faster"

Bigger, Stronger, Faster:  

5 Chins
10 Armhävningar
15 situps
20 knäböj
10 Rundor for time

Tid: 14 Minuter 15 Sekunder


Tänkte även slänga upp en bild i slutet av varje vecka för att följa processen.
Så här ser det ut Söndagen den 16 Augusti




Imorron är Lägesrapporten tillbaka :)
Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexig raggarsträng ;)

2009-08-17 @ 00:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0