Lägesrapport 3 Augusti 2009 (vecka 1)

Då var det då dags för bloggens första lägesrapport!
Den första dagen i varje ny vecka tänkte jag att på regelbunden basis dokumentera eventuella förbättringar/försämringar som skett.
I lägesrapporten kommer det ingå omkretsmätningar av armar, bröstkorg, midja och ben samt även det kanske viktigaste (bokstavligt talat) dvs vikten. Jag kommer även summera den gångna veckans träning, kost och sömn för att slutligen ge ett slutbetyg på veckan som varit.

Då börjar vi med VIKTEN:

  kg har blivit    kg. En ökning med 0.9 kg efter en vecka.

Nästa man till rakningen blir omkretsen av ARMARNA:

Höger: 14,5 cm Vänster: 14,5 cm

På tredje plats kommer BRÖSTKORG:  39 cm

Avslutningsvis har vi BENEN:

Höger:  21 cm  Vänster: 21 cm

Sömn: 2 av veckans nätter får totalt underkänt, men dessa är kopplade till festligheter samma kväll så jag antar att man inte kan både ha, äta och dela med sig av kakan. Annars blir det runt 7-8 timmars sömn resterande dagarna vilket måste ses som godkänt.

Kost: Jag har legat på runt en Gainer Pro om dagen direkt efter träning. 2 st Whey-80 om dagen. 4 st kreatinblandningar om dagen (den inledande kuren är på 5 dagar och då tas 4 st satser av kreatin per dag, därefter krävs det endast en laddning om dagen).
Sätt till kosttillskotten så är jag ganska nöjd, man kan ju alltid bli bättre men jag har sett till att ladda på med det som krävs direkt efter träningen och regelbundet efteråt när musklerna är i vilo och uppbyggnadsfas. Helt klart Godkänt!


Det var allt för den här gången, senare idag kommer det troligtvis ett inlägg om dagens träning som består av ett Bröst och Tricepspass.

Catch ya on the flip side suckah!

Kommentarer
Postat av: Gurra

får jag fråga hur fasiken du mäter din kropp? :P mäter du tvärs över lr? :P

2009-08-05 @ 00:29:52
Postat av: Viktor

Hej Gurra!



"I lägesrapporten kommer det ingå omkretsmätningar av armar, bröstkorg, midja och ben" har jag skrivit i detta inlägg och vad jag har gjort helt enkelt är att jag tagit ett måttband och mätt runt, dvs omkretsen, runt armarna, benen och sen runt bröstkorgen. Det kanske låter svårare än vad det egentligen är men det är som sagt bara att linda runt ett måttband kring t ex din överarm och sen hålla kvar fingret på den punkt där banden möts så har du svaret.



Hoppas att du känner dig visare och klokare nu och tack för att du läser! :)

2009-08-05 @ 12:20:08
URL: http://vemvaresomfuckingtranade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0