D-day!

Då var det då dags.
IDAG (läs om 40 minuter) börjar den underbart smärtsamma och plågande långa vandringen mot 100 kg.
Höstens träning är kommen och idag efter jobbet gled jag in till gymgrossisten vid odenplan och köpte mig följande

Gainer pro 4 kg hallonsmak

Creatine monohydrate 500g
+ Gainer Pro 4 kg med hallonsmak för endast 379 :-  (mycket prisvärt)

Nu undrar säkert du som läser detta om du någonsin hört talas om någon som bränt så mycket pengar på en och samma dag i ditt mannaminne?
Dock slutar det inte här. Jag hann även med att (håll i hatten) införskaffa mig ett säsongskort på Friskis och Svettis för 1450 kronor.
Så nu lider plånboken lika mycket som ett barn som gått vilse ute på ett minfält i Afrika.

Hur som haver.
Målet med träningen hösten-vintern 09 är att nå den mytomspunna vikten 100 kg. Trots att samtliga parter som blivit tillfrågade om mitt mål upprepade gånger satt sig emot och inte tyckt att det varit någon god idé är det ändå något jag vill försöka med och känslan av att kunna ställa sig på vågen och ha tränat sig upp till 100 kg vore för att göra meningen kortare helt obeskrivligtfascinerandebeundransvärtfantastisktunderbart.

Vågen som bilden visar står för nuvarande på



Nu bär det av till gymmet med Lill-bow wow.


LET THE GAMES BEGIN!!!!

Kommentarer
Postat av: g.k.

Det här ska bli JÄVLIGT kul att följa vicke. . .



Lycka till!

2009-07-28 @ 23:21:22
Postat av: Viktor

Tack så mycket! :)



Drar en vild chansning att g.k. står för gustav kulle? (håller tummarna)

2009-08-03 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0